Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE - 2011

Garantie: Ja
53616 Km
WIT
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
triumph - street-triple
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze gelegen aan de A58 Breda - Tilburg biedt aan:

Triumph Street Triple 675 uit 2011 met 53.616km. Origineel Nederlandse motorfiets van tweede eigenaar. Met eerlijk en kloppend kilometestand historie.

Voorzien van:
- Hyper Pro vering
- Paddock stand bobbins
- Bellypan
- LED knipperlichten
- Frame bescherm doppen

Zowel optisch als technisch in NIEUWstaat.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion