 |
| Motor | 1600W 50V borstelloze gelijkstroom, met encoderpositiesensor |
| Boring x slag | |
| Cilinder inhoud | |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Batterij, Gesloten 50V, 20AH lithium-ion accupakket met LED-statusindicator |
| Ontsteking | 0V 1200W BLDC sinusgolf veldgerichte controller IP66-geclassificeerd, inline relais en zekering |
| Vermogen | |
| Max. koppel | |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | |
| Tankinhoud | |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Stalen buisconstructie met zelfuittrekkende swingarm-assen, optionele bash guard, achter stalen constructie met geïntegreerde slaknokkenspanners |
| Vering voor | Luchtgeveerde voorvork met reboundverstelling. Veerweg: 125 mm. |
| Vering achter | Luchtgeveerde monoshock met rebound-instelling. Veerweg: 120 mm. |
| Remmen voor | Hydraulische schijfremmen met 2 zuigers. Kogelvormige hendels met bereikverstelling. 180 mm voorremschijf. |
| Remmen achter | Hydraulische schijfremmen met 2 zuigers. Kogelvormige hendels met bereikverstelling. Met beschermkap. 180 mm massieve achterrotor. |
| Voorband | 20 X 2.50 Trials-band |
| Achterband | 20 X 2.50 Trials-band |
| Wielbasis | 1085 mm |
| Lengte | 1560 mm |
| Breedte | 660 mm |
| Hoogte | 970 mm |
| Zithoogte | 700 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | Geel - zwart |
| Beschrijving | TXP-20: Gebouwd voor competitie en spel.

De TXP-20 is ontworpen voor rijders van 7 tot 10 jaar die klaar zijn om technischer terrein te verkennen of deel te nemen aan junior trialwedstrijden. Met een krachtige 1600W motor en een 50V, 28Ah lithium accu met hoge capaciteit biedt de TXP-20 een groter bereik, een topsnelheid tot 35 km/u en een verhoogd koppel voor zelfverzekerd offroad rijden. De tuning van Triumph zorgt voor een soepele gasrespons in alle vier de rijmodi, of ze nu zijn ingesteld voor trailverkenning of nauwkeurige trials.



De vering is aanzienlijk verbeterd, met een 125 mm luchtgeveerde voorvork en een 120 mm monoshock achter, beide met instelbare rebound. Het grotere stalen chassis heeft een wielbasis van 1085 mm en weegt vanaf 40,7 kg, afhankelijk van de configuratie. 180 mm hydraulische schijven met dubbele zuigers voor en achter zorgen voor een krachtige, betrouwbare remkracht.



Afgestemd op deze leeftijdsgroep, met een zithoogte van 525 mm in de Trials-modus of 700 mm in de Xplore-modus en een bodemvrijheid van 255 mm, biedt dit een betrouwbare grip en aanpasbaarheid aan verschillende rijstijlen en -vaardigheden. Naast de unieke modulaire rij-opstelling beschikt de TXP-20 over diagnoseklare elektronica, die systeemfoutcodes en servicemeldingen weergeeft voor snelle probleemoplossing en snelle service. |