Nieuwsbrief:

VENT  DERAPAGE RR 125 4T - 2023

Garantie: Ja
1 Km
White
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DE NIEUWE SUPERMOTARD MET ALU FRAME, KRACHTIG EN VERFIJND
De nieuwe DERAPAGE RR 125 is een uiterst moderne supermotard , ultraverfijnd en absoluut performant : we hebben het over een exclusieve motorfiets ! Fundamenteel element van dit model is de gloednieuwe Minarelli 125 4-taktmotor met Euro5- homologatie: een briljante en uiterst betrouwbare motor, gekenmerkt door het nieuwe variabele timingsysteem. Het VENT 6.0 frame met dubbele wieg en afneembaar achterste deel en de achterbrug zijn gemaakt van aluminium , terwijl de hydraulische up-side-down vork met 41 mm R16V-rongen en de hydraulische monoshock(met HM-koppeling) zijn instelbaar in veervoorspanning en rebound, allemaal exclusieve kenmerken van de RR-versie. Gecombineerd met het nieuwe en krachtige remsysteem van BCA (bijgestaan ​​door het CBS-remdistributiesysteem) en de slipkoppeling , maken de DERAPAGE RR 125 een echt geavanceerde motorfiets, aangenaam en gemakkelijk te hanteren op de weg, in staat om onvergetelijke herinneringen. De standaarduitrusting wordt gecompleteerd door de dubbele demper en het prachtige Black Finish 28 mm stuur met speciale stuurplaten.

TypeMinarelli eencilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld
VerdelingSOHC, 4 kleppen met variabele klepbediening (VVA)
Verplaatsing124,7 cm³
BeginnerElektrisch
Versnellingsbak6 versnellingen
CHASSIS
KaderAluminium omtrekframe Vent 6.0, dubbele wieg met verwijderbaar achterdeel
AchterbrugAluminium
VoorveringUSD hydraulische vork Ø 41 mm - R16V veervoorspanning en rebound instelbaar
AchterveringHydraulische monoshock, veervoorspanning en rebound instelbaar met aparte gastank en met HM-link 2.0 hefboomwerking
Remsysteem voorWave-schijf Ø 300 mm met BCA oversized zwevende remklauw met twee zuigers en rempomp
Remsysteem achterWave schijf Ø 220 mm met extra grote aluminium zwevende remklauw
Stuur"Black finish” Ø 28” zonder dwarsbalk en speciale stuurplaten
DIMENSIES
Hoogte1.015 millimeter
Brandstof tank capaciteit9,5 liter
Droog gewicht108,5 kg




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Caf-racer" betekent: De caf-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafs en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicos werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De caf-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het caf waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term caf-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de caf-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de Godfather van de caf-racer genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te benvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van caf-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Caf RacersRockers, Rock N Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion