Nieuwsbrief:

VENT  DERAPAGE RR 125 4T - 2023

Garantie: Ja
1 Km
White
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
vent - derapage-rr-125-4t
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DE NIEUWE SUPERMOTARD MET ALU FRAME, KRACHTIG EN VERFIJND
De nieuwe DERAPAGE RR 125 is een uiterst moderne supermotard , ultraverfijnd en absoluut performant : we hebben het over een exclusieve motorfiets ! Fundamenteel element van dit model is de gloednieuwe Minarelli 125 4-taktmotor met Euro5- homologatie: een briljante en uiterst betrouwbare motor, gekenmerkt door het nieuwe variabele timingsysteem. Het VENT 6.0 frame met dubbele wieg en afneembaar achterste deel en de achterbrug zijn gemaakt van aluminium , terwijl de hydraulische up-side-down vork met 41 mm R16V-rongen en de hydraulische monoshock(met HM-koppeling) zijn instelbaar in veervoorspanning en rebound, allemaal exclusieve kenmerken van de RR-versie. Gecombineerd met het nieuwe en krachtige remsysteem van BCA (bijgestaan ​​door het CBS-remdistributiesysteem) en de slipkoppeling , maken de DERAPAGE RR 125 een echt geavanceerde motorfiets, aangenaam en gemakkelijk te hanteren op de weg, in staat om onvergetelijke herinneringen. De standaarduitrusting wordt gecompleteerd door de dubbele demper en het prachtige Black Finish 28 mm stuur met speciale stuurplaten.

TypeMinarelli eencilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld
VerdelingSOHC, 4 kleppen met variabele klepbediening (VVA)
Verplaatsing124,7 cm³
BeginnerElektrisch
Versnellingsbak6 versnellingen
CHASSIS
KaderAluminium omtrekframe Vent 6.0, dubbele wieg met verwijderbaar achterdeel
AchterbrugAluminium
VoorveringUSD hydraulische vork Ø 41 mm - R16V veervoorspanning en rebound instelbaar
AchterveringHydraulische monoshock, veervoorspanning en rebound instelbaar met aparte gastank en met HM-link 2.0 hefboomwerking
Remsysteem voorWave-schijf Ø 300 mm met BCA oversized zwevende remklauw met twee zuigers en rempomp
Remsysteem achterWave schijf Ø 220 mm met extra grote aluminium zwevende remklauw
Stuur"Black finish” Ø 28” zonder dwarsbalk en speciale stuurplaten
DIMENSIES
Hoogte1.015 millimeter
Brandstof tank capaciteit9,5 liter
Droog gewicht108,5 kg




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion