Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICE STORM
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De Yamaha MT-09 Ice Storm 2025 is bij Termaat Motoren uit voorraad leverbaar

Unleash your Darkness

Het agressieve uiterlijk van de MT-09, doordrenkt met Dark Side of Japan DNA, is ontworpen om het gevoel van de iconische koppelrijke acceleratie van de CP3 te versterken. Met een ‘minder is meer’-benadering is elk detail bedoeld om de agressieve stijl van de MT-09 te versterken.

Een compact en wendbaar chassis resulteert in messcherpe rijeigenschappen, terwijl een opnieuw gedefinieerde zithouding zorgt voor de meest verhoogde en betrokken rijervaring in de Hyper Naked-serie. Next level technologie verbetert de rijervaring, waaronder optionele Y-AMT, hellingsgevoelige rijhulp, aanpasbare rijmodi en een volledig nieuw TFT-kleurendashboard met smartphoneconnectiviteit en navigatie.

Volledig nieuw kuipwerk en agressieve styling
5 inch TFT-kleurenscherm met smartphone-connectiviteit en navigatie
Nieuwste EU5+ 890 cc CP3-motorblok
Akoestisch versterkerrooster
Betrokken rijpositie
Yamaha Ride Control aanpasbare rijmodi
Cruisecontrol
Quick-shifter van de 3e generatie
6-assige IMU en hellingshoekgevoelige rijhulpmiddelen
Brembo radiale hoofdcilinder
Instelbare ophanging voor en achter
Nieuwe Bridgestone Battlax Hypersport S23 M-banden
Nieuw intuïtief schakelsysteem
Nieuwe richtingaanwijzerfuncties

Verkrijgbaar in de kleuren: Ice Storm, Icon Blue en Tech Black

Ook leverbaar in 35 kw uitvoering

Ook leverbaar in Y-AMT: Yamaha Automated Manual Transmission ( € 13.299,-)

Inclusief afleveringskosten, 3+2 jaar fabrieksgarantie en road assist.

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion