Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2019, 7900 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2019, 30740 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2019, 8255 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.990,- € 18.699,- p/mnd klik hier
2019, 1764 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2020, 15998 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2020, 5155 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2020, 14107 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 10.550,- € 11.250,- p/mnd klik hier
2021, 11620 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2021, 14282 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 13.490,- p/mnd klik hier
2021, 4914 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 11.799,- p/mnd klik hier
2022, 7889 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 15.450,- p/mnd klik hier
2022, 6300 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2023, 4698 Km
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 19.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 19.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 19.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion