Nieuwsbrief:

YAMAHA  R9 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De nieuwe Yamaha R9 2025 is nu te bestellen bij Moto Hippo, officieel Yamaha dealer.

De lancering van elk nieuw 'R'-model is altijd een baanbrekend moment geweest voor Yamaha, en bij de R9 is dat niet anders. Hoewel deze volgende generatie Supersport het begin van een nieuw hoofdstuk markeert, blijft het verhaal hetzelfde met de identiteit van de R9, die is ontstaan uit Yamaha's race-DNA. Van door races ontwikkelde technologie tot MotoGP-ontwerpkenmerken, de R9 is een product van Yamaha's racen op het allerhoogste niveau.

De R9 maakt gebruik van bewezen technologie uit de racerij en combineert die met het veelgeprezen driecilinder motorplatform dat de afgelopen tien jaar een revolutie bij het merk Yamaha teweeg heeft gebracht . De combinatie van deze befaamde krachtbron met een hoog koppel en Yamaha's befaamde stuurgedrag met precisie in races zorgt voor een perfect uitgebalanceerd Supersport-model dat zijn status als vlaggenschip van de R-serie waardig is.

Met behoud van veel van de op de MotoGP geïnspireerde ontwerpkenmerken die synoniem zijn geworden met de Supersport-modellen van Yamaha, vertegenwoordigt de R9 de progressie die wordt verwacht van een nieuwe generatie, terwijl de vering op R1-niveau en de Brembo-remmen aan de voorkant het niveau van precisie, wegligging en wendbaarheid bieden waar de Supersport-serie van Yamaha bekend om staat.

Voor kwaliteit en betrouwbaarheid ben je al sinds 1957 aan het juiste adres bij Moto Hippo, officieel dealer van: Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd. Informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor behoort ook tot de mogelijkheden. Naast alle occasions heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.

Naast deze Yamaha R9 leveren wij ook:

- Een uitgebreide motor-kleding, helmen en accessoire collectie
- Motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met geschoolde monteurs
- Motorfiets verhuur van de meest recente modellen
- Diverse motorfinancierings mogelijkheden
- Via onze Moto Hippo motorpolis profiteer je van scherpe tarieven met grote voordelen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion