Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 RALLY EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SKY BLUE
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 16 liter
Garantie: Yamaha garantie 5 jaar

De Ténéré 700 Rally is een zeer doelgerichte Adventure-motorfiets, voorzien van rally-techniek, waaronder een volledig verstelbare KYB-voorvork met lange veerweg en versterkte buizen, een carterbeschermplaat van 4 mm aluminium, lichtgewicht getande titanium voetsteunen en een slank kuipwerk. Deze Rally-versie onderscheidt zich door een uniek, op het erfgoed geïnspireerd kleurenschema met goudkleurige wielen en Yamaha's iconische speedblock-ontwerp, aangevuld met het hoge voorspatbord dat synoniem is aan woestijnracers.

Met een dominerende zadelhoogte van 910 mm bieden het nieuwe zadel, de opnieuw ontworpen brandstoftank en het aangepaste koppelingsdeksel van de Ténéré 700 Rally meer flexibiliteit voor off-roadrijden. De cockpit is voorzien van een nieuw 6,3" TFT dashboard met een unieke 'Raid' lay-out die alleen de meest relevante informatie weergeeft die je nodig hebt wanneer je het meest uitdagende terrein opgaat. Weergegeven in de stijl van een rally roadbook, is het een van de drie dashboard lay-outs en slechts een van de manieren waarop je je rijervaring kunt personaliseren en aanpassen aan de omstandigheden.

= Bedrijfsinformatie =

.
WIJ HEBBEN VASTE VERKOOPPRIJZEN, ECHTER WEL INCLUSIEF KOSTEN RIJKLAAR MAKEN, KLEINE BEURT, 12 MAANDEN VOLLEDIGE BOVAG GARANTIE (indien van toepassing), TENAAMSTELLING, VOLLE TANK EN 10 DAGEN GRATIS ALL-RISK VERZEKERING (Niet op scooters). MOTOREN ONDER DE 3000,- EURO WORDEN VERKOCHT ZONDER BEURT, GARANTIE EN IS INRUIL NIET MOGELIJK.
.
ALS U SERIEUS BELANGSTELLING HEEFT VOOR EEN MOTOR KUNNEN WE VIA E-MAIL AL EEN HELEBOEL SAMEN AFSTEMMEN OVER EEN EVENTUELE INRUILMOTOR, OP HET MOMENT DAT WE OVER DE INRUILPRIJS EENS ZIJN, PLANNEN WIJ MET U EEN AFSPRAAK IN OM DE MOTOR TE KOMEN BEKIJKEN EN EVENTUEEL EEN PROEFRIT TE MAKEN. BEL ONS VOOR EEN AFSPRAAK OP 0522-443820 (DOORKIESNR.1)
.
GEBBEN MOTOREN is de grootste Yamaha-exclusief dealer van Nederland met een historie die teruggaat naar 1936.
Bijna het hele segment nieuwe Yamaha's voor de weg (tevens als demo), cross, enduro, atv en bromfietsen staat op voorraad. Gebben onderscheidt zich door zijn zeer klantvriendelijke en service gerichte manier van werken waarin bijna niets onmogelijk is en wij zorgen daardoor voor zorgeloos rijplezier. Kijk zeker een keer op onze site www.gebbenmotoren.nl naar onze grote voorraad kwaliteits occassions van alle merken en eventuele aanbiedingen in onze goed uitgeruste werkplaats , zeer uitgebreide kledingshop en onderdelen/accessoires afdeling. Graag tot ziens ook al is het alleen voor een lekker bakkie koffie.
Opties en Accessoires:
35 KW geschikt voor A2, ABS, Bluetooth telefoonconnectiviteit, Boordcomputer, Handkappen, Ingebouwde navigatie, Led Knipperlichten, Led verlichting, Rijmodi, Traction control, Versnellingsindicator




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Gebben Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion