Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Premium Selection
MODELLEN 2020
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 19000 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2007, 47590 Km
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2007, 19000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2009, 39500 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 32335 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2010, 44700 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2014, 28887 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 9.200,- p/mnd klik hier
2015, 13680 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX IRON MAX ABS
YAMAHA TMAX IRON MAX ABS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2016, 3895 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2017, 16344 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX
YAMAHA XP 530 T-MAX
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2017, 3875 Km
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2017, 10996 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2017, 7072 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX SX
YAMAHA TMAX SX
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2018, 7580 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2018, 7400 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2018, 7139 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2019, 0 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2019, 2700 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX SX
YAMAHA TMAX SX
€ 12.699,- p/mnd klik hier
2019, 0 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 12.999,- p/mnd klik hier
2019, 645 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2020 Motoroccasion