Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2013, 14800 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.250,- € 4.490,- p/mnd klik hier
2013, 28471 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2014, 19900 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2014, 9778 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.249,- p/mnd klik hier
2015, 12618 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2015, 16680 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2016, 32565 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2016, 3205 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2017, 16099 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.790,- € 5.990,- p/mnd klik hier
2017, 26469 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2017, 17239 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2018, 20319 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 TECH MAX
YAMAHA X MAX 400 TECH MAX
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2018, 22465 Km
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2018, 18930 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2019, 20496 Km
YAMAHA X MAX 400
YAMAHA X MAX 400
€ 4.990,- € 5.990,- p/mnd klik hier
2019, 14358 Km
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
YAMAHA X MAX 400 IRON MAX ABS
€ 6.095,- p/mnd klik hier
2019, 21531 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 400 TECH MAX
YAMAHA X MAX 400 TECH MAX
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2020, 11074 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion