Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1999, 29855 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.999,- p/mnd klik hier
1999, 50000 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.950,- p/mnd klik hier
1999, 2469 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.475,- p/mnd klik hier
2001, 52260 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 3.895,- p/mnd klik hier
2001, 76970 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 49933 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.700,- p/mnd klik hier
2002, 59500 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2002, 63753 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 27287 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2003, 53927 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2003, 34057 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2004, 27045 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2004, 16200 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2007, 25899 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2008, 44204 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2010, 27153 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2010, 63422 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2010, 5154 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2012, 38168 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2012, 39000 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion