Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABARTH - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Grijs/rood
Vermogen:
84 kW
Teller:
5.216 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
yamaha - xsr-900-abarth
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
XSR 900 Abarth.

Nr. 83 van de 695 die wereldwijd geleverd zijn.


Dus dit is een unieke kans om er 1 te bemachtigen.

Met een zeer lage km stand, en in nieuwstaat.
Afgestempeld onderhoudsboekje aanwezig, laatste beurt bij 4855 km.

Omgebouwd naar wat meer comfort zoals de "standaard" XSR.
Maar alle Abarth delen zijn erbij netjes verpakt in een doos en dus ook weer om te zetten naar de complete Abarth uitvoering.


Wat de Abarth van de standaard XSR900 onderscheidt zijn vooral de carbon onderdelen: stuurkuip, voorspatbord en het solozadel met puntige uitloop naar het andere achterlicht, waaronder het passagierszadel verborgen nog zit. Verder is er nog een suède solozadel, een Akrapovic uitlaatsysteem met twee titanium ‘slip-on’ uitlaatdempers en een stuur wat Yamaha zelf “Swallow-stuur in clip-on stijl” noemt.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lemar Motoren
Stationsweg 120-J
Oostrum (Venray)
Plan de route
0478-501669
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1990 - In 1989 heeft John Bloor alle nieuwe productielijnen aangekocht voor Triumph en start twee kilometer van het oude gebouw af een nieuwe fabriek. De financiering hiervan, geschat tussen de 40 tot 80 miljoen pond komen rechtstreeks uit de middelen van John Bloor zelf, zonder tussenkomst van een bank. Bloor start direct met het opzetten van een dealernetwerk. Triumph lives again. Op de Cologne Motor Cycle Show worden zes nieuwe modellen geïntroduceerd. Voortbewogen door drie- en viercilinder DOHC motorblokken met veel vermogen en koppel en allen vloeistofgekoeld; de Trident 750 en 900, de Trophy 900 en 1200 en de Daytona 750 en 1000. 2.390 machines worden dat jaar verkocht waarvan 974 in Engeland.
© 2000 - 2025 Motoroccasion