Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 6.950,- p/mnd klik hier
1994, 51000 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 8.850,- p/mnd klik hier
1996, 17500 Mls
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 8.950,- p/mnd klik hier
1999, 60352 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2000, 11388 Mls
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2002, 46900 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2004, 14434 Mls
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2006, 37680 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 9.945,- p/mnd klik hier
2010, 65204 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2010, 38000 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 11.945,- p/mnd klik hier
2011, 47736 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2013, 27105 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2013, 16953 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2014, 26845 Mls
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion