Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2013, 30742 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2014, 48000 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2014, 20940 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2014, 13300 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2015, 39499 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2015, 18995 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2015, 27370 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 12.946,- p/mnd klik hier
2015, 19984 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2016, 22519 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2016, 11258 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2016, 9436 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2016, 11152 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2016, 6469 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2016, 23727 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2017, 41700 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2017, 12265 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2017, 6500 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2017, 37600 Km
Merkdealer
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 14.500,- p/mnd klik hier
2017, 7000 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 15.250,- p/mnd klik hier
2017, 13500 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uit­straling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (on­gunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de mo­torfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wie­len. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbe­terd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
© 2000 - 2019 Motoroccasion