Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2014

Garantie: Ja
57150 Km
Oranje
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Toffe CUSTOM bestickerde KTM 1290 SUPERDUKE  R van 2014 !

Stickers zijn van Moto Pro Works .  Custom design met extra Glitter effect !! Super mooi met juiste licht inval ! 

Bouwjaar 2014  
Km.Stand 57.150 km ( nog 8000 km tot volgende service beurt ) 

Onderhoud is bij KTM bekend en op is te vragen ! Boekjes Onderhouds historie aanwezig tot +-33.000 km ( KTM dealer DLD ) Daarna hier in NL bij dealer onderhoud gehad.

- Kat. vervanger ( originele aanwezig ) 
- Korte kentekenplaat houder
- Bar end mirrors ( stuur eind spiegels kunnen naar boven of zoals u naar beneden )
- Carbon tellerunit beschermer 
- Duo seatcover 
- Onwijs dik geluid uit de Storm Exhaust pipe ! 

Deze motor staat rijklaar !

Graag een aanpassing omdat deze motor nog niet helemaal naar wens is ?
BEL, MAIL OF APP naar de mogelijkheden! Graag denk ik met uw mee om deze
motor naar wens af te leveren.


\Wij zijn een RDW erkend bedrijf en ook 's avond en in het weekend op
afspraak geopend ! FINANCIERING via numotorrijden.nl mogelijk!!!

Inruil van uw motorfiets is mogelijk ( handels prijzen)



Met vriendelijke groet,

Roberto Lijkendijk
Roberto Motoren
Pascalstraat 11
7903BJ Hoogeveen
www.robertomotoren.nl
info@robertomotoren.nl
0628435195




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roberto Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion