Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 300 EXC
KTM 300 EXC
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2013, 6930 Km
Merkdealer
KTM 300 EXC
KTM 300 EXC
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2015, 4700 Km
KTM 300 EXC
KTM 300 EXC
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2017, 6971 Km
Merkdealer
KTM 300 EXC
KTM 300 EXC
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2017, 8000 Km
Merkdealer
KTM 300 EXC SIX DAYS
KTM 300 EXC SIX DAYS
€ 7.200,- p/mnd klik hier
2017, 8070 Km
Merkdealer
KTM 300 EXC
KTM 300 EXC
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2017, 5865 Km
Merkdealer
KTM 300 EXC TPI
KTM 300 EXC TPI
€ 8.450,- € 8.650,- p/mnd klik hier
2018, 1098 Km
KTM 300 EXC TPI SIX DAYS
KTM 300 EXC TPI SIX DAYS
€ 8.900,- p/mnd klik hier
2018, 5816 Km
Merkdealer
KTM 300 EXC TPI
KTM 300 EXC TPI
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2020, Nieuw
Merkdealer
KTM 300 EXC TPI
KTM 300 EXC TPI
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2020, Nieuw
Merkdealer
KTM 300 EXC TPI
KTM 300 EXC TPI
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2020, Nieuw
Merkdealer
KTM 300 EXC SIX DAYS
KTM 300 EXC SIX DAYS
€ 12.190,- p/mnd klik hier
2020, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creŽren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creŽren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiŽle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van BelgiŽ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2019 Motoroccasion