Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2005, 43000 Km
Merkdealer
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.390,- p/mnd klik hier
2005, 21841 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2006, 13917 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.595,- p/mnd klik hier
2006, 25891 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2006, 28000 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2006, 25000 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2006, 0 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 33100 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.350,- p/mnd klik hier
2007, 33510 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2007, 43142 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2008, 38300 Km
Merkdealer
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 30000 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2008, 27787 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2008, 26640 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2009, 19050 Km
Merkdealer
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2010, 12658 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2010, 29469 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2010, 46452 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2011, 35892 Km
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2012, 39000 Km
Een stukje historie: INDIAN in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw ge´ntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2019 Motoroccasion