Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH TIGER 900
TRIUMPH TIGER 900
€ 2.980,- p/mnd klik hier
1999, 91178 Km
TRIUMPH TIGER 900
TRIUMPH TIGER 900
€ 2.475,- p/mnd klik hier
2000, 88200 Km
TRIUMPH 955 I TIGER
TRIUMPH 955 I TIGER
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2000, 51960 Km
TRIUMPH 955 I TIGER
TRIUMPH 955 I TIGER
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2001, 110209 Km
TRIUMPH 955 I TIGER
TRIUMPH 955 I TIGER
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2001, 32843 Km
TRIUMPH 955 I TIGER
TRIUMPH 955 I TIGER
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2004, 88500 Km
TRIUMPH 955 I TIGER
TRIUMPH 955 I TIGER
€ 4.240,- p/mnd klik hier
2005, 60750 Km
TRIUMPH 955 I TIGER
TRIUMPH 955 I TIGER
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2005, 40479 Km
TRIUMPH 955 I TIGER
TRIUMPH 955 I TIGER
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2006, 89000 Km
TRIUMPH 955 I TIGER
TRIUMPH 955 I TIGER
€ 4.295,- p/mnd klik hier
2006, 44296 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2019 Motoroccasion