Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
15-03-2021
MotoVeda in Ede Kawasaki dealer

MotoVeda is in een aantal jaren uitgegroeid naar een begrip in de regio. We hebben het bedrijf zien groeien van een brom- en snorfietswinkel naar een onderneming met veel expertise en specialisaties. MotoVeda is in Ede en omstreken bekend van de dealerschappen van Piaggio, Moto Guzzi, Vespa en Aprilia en beschikt over een ruime motorkledingshop. De drijvende motor achter MotoVeda is het duo Henk en Emmy Veenendaal. Dat zij erg bevlogen en dynamisch zijn uit zich alleen al met de kort geleden geopende nieuwe en ruim opgezette showroom van 1800 m2, waar ruim 100 nieuwe en gebruikte motoren en (motor)scooters te vinden zijn.

Met nu ook het verworven Kawasaki dealerschap, de focus op kwaliteit en service en de mooie nieuwe showroom is een bezoek aan MotoVeda zeker een bezoek waard. Vanwege de aanhoudende COVID-19 restricties kon de officiële opening van het nieuwe pand en de viering van het Kawasaki dealerschap geen doorgang vinden, maar dat zal later dit jaar als de restricties zijn opgeheven op passende wijze worden goedgemaakt. Wij zijn er zeker bij! 

MotoVeda is gevestigd aan de Galvanistraat 55 in Ede. Openingstijden van dinsdag t/m vrijdag van 9:00 - 17:30 en zaterdag van 9:00 - 17:00 uur. MotoVeda is 24/7 online bereikbaar via www.motoveda.nl.

MotoVeda sfeerimpressie: https://www.youtube.com/watch?v=373UbNO6KTA

Je droomKAWASAKI nog niet gevonden? De beste koop vind je op www.motoroccasion.nl

#Kawasaki #MotoVeda #Motoroccasion #motorkopen



Bron: Motoroccasion.nl

Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion