Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
15-03-2021
MotoVeda in Ede Kawasaki dealer

MotoVeda is in een aantal jaren uitgegroeid naar een begrip in de regio. We hebben het bedrijf zien groeien van een brom- en snorfietswinkel naar een onderneming met veel expertise en specialisaties. MotoVeda is in Ede en omstreken bekend van de dealerschappen van Piaggio, Moto Guzzi, Vespa en Aprilia en beschikt over een ruime motorkledingshop. De drijvende motor achter MotoVeda is het duo Henk en Emmy Veenendaal. Dat zij erg bevlogen en dynamisch zijn uit zich alleen al met de kort geleden geopende nieuwe en ruim opgezette showroom van 1800 m2, waar ruim 100 nieuwe en gebruikte motoren en (motor)scooters te vinden zijn.

Met nu ook het verworven Kawasaki dealerschap, de focus op kwaliteit en service en de mooie nieuwe showroom is een bezoek aan MotoVeda zeker een bezoek waard. Vanwege de aanhoudende COVID-19 restricties kon de officiële opening van het nieuwe pand en de viering van het Kawasaki dealerschap geen doorgang vinden, maar dat zal later dit jaar als de restricties zijn opgeheven op passende wijze worden goedgemaakt. Wij zijn er zeker bij! 

MotoVeda is gevestigd aan de Galvanistraat 55 in Ede. Openingstijden van dinsdag t/m vrijdag van 9:00 - 17:30 en zaterdag van 9:00 - 17:00 uur. MotoVeda is 24/7 online bereikbaar via www.motoveda.nl.

MotoVeda sfeerimpressie: https://www.youtube.com/watch?v=373UbNO6KTA

Je droomKAWASAKI nog niet gevonden? De beste koop vind je op www.motoroccasion.nl

#Kawasaki #MotoVeda #Motoroccasion #motorkopen



Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2024 Motoroccasion