Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
21-08-2024
Nieuwe kleuren voor GSX-8S



Perfecte balans tussen comfort en prestatie
Voor modeljaar 2025 krijgt de Suzuki GSX-8S een update van zijn kleurengamma, waardoor zijn moderne ontwerp nog beter tot zijn recht komt. Uitgerust met een krachtige 776cc paralleltwin, biedt de GSX-8S een perfecte balans tussen comfort en prestaties. Met een 5-inch kleuren-TFT-display, een up & down quickshifter en het uitgebreide Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket, is de GSX-8S technisch verfijnd en klaar voor elke uitdaging. De 270°-krukasconfiguratie van de paralleltwin zorgt voor een soepele, koppelrijke rijervaring die doet denken aan een V-twin. Het strakke, agressieve design benadrukt niet alleen de technische kwaliteit, maar ook de sportieve uitstraling van de GSX-8S. Bovendien is er een variant beschikbaar voor A2-rijbewijshouders, zodat iedereen kan genieten van zijn indrukwekkende vermogen en dynamische rijgedrag.

Update kleurengamma
Voor modeljaar 2025 wordt het kleurengamma van de Suzuki GSX-8S uitgebreid met drie nieuwe kleuren:

- Metallic Mat Black No.2 (4UX)
- Glass Sparkle Black met Pearl Cosmic Blue (CLB)
- Metallic Mat Black No.2 met Metallic Mat Sword Silver (CL9)

Kleuropties
De kleur Metallic Mat Black No.2 (4UX), wordt gecombineerd met een rood subframe en rode velgen. De kleur Glass Sparkle Black met Pearl Cosmic Blue (CLB) bestaat uit een glanzend zwarte basis met de herkenbare blauwe tint van Pearl Cosmic Blue. Daarnaast wordt de kleur Metallic Mat Black No.2 met Metallic Mat Sword Silver (CL9) geïntroduceerd, een combinatie van mat zwart met zilveren accenten, geïnspireerd door de GSX-8R.

Prijzen
Medio september is de GSX-8S in de nieuwe kleurstellingen te zien bij de Suzuki dealer en is per direct te bestellen en leverbaar vanaf 9.999 euro. De GSX-8S wordt standaard geleverd met 6 jaar garantie.
 





Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering. De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
© 2000 - 2025 Motoroccasion