Nieuwsbrief:

Pers en nieuws overzicht

Nieuwsbericht
11-11-2019
Suzuki V-STROM 1050 en V-STROM 1050 XT



De nieuwe generatie V-stroms zijn voorzien van de nieuwste assistentiesystemen, hebben meer vermogen en zijn er verschillende technische verbeteringen doorgevoerd.

Suzuki heeft in het motorblok van 1.037 cm3 lichtere zuigers geplaatst en zijn er nokkenassen aangebracht met grotere nokken, plus twee bougies per cilinder. Het vermogen is nu opgetopt naar 79 kW / 107,6 pk.

Er is een lijst van intelligente assistentiesystemen die de V-STROM controleerbaarder en comfortabeler maken. De nieuwe koplamp met LED verlichting zorgt voor helder zicht. Op de V-STROM 1050 XT zijn ook de richtingaanwijzers voorzien van LED verlichting. Op het stuur is de nieuwe bediening te vinden. Het lage gewicht van het aluminium frame biedt door zijn opzet ruimte voor een tank van 20 liter. De langere wielbasis van 1555 millimeter draagt bij aan de stabiliteit.

De nieuwe Suzuki V-STROM 1050 en 1050 XT worden in het eerste kwartaal van 2020 geïntroduceerd.

Je droomV-STROM nog niet gevonden? De beste koop vind je op www.Motoroccasion.nl

#suzuki #v-strom #1050 #motoroccasion #motorkopen





Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2020 Motoroccasion