Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 250 - 1996

Bouwjaar:
1996
Kleur:
Rood/Blauw
Vermogen:
41 kW
Teller:
23.191 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
aprilia - rs-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Aprilia RS250 uit 1996 is een zeldzaam verzamelobject en verkeert in prachtige staat. De motor is altijd door ons onderhouden en technisch uitstekend verzorgd.

De RS250 staat bekend als een van de meest iconische tweetakt sportmotoren ooit gebouwd. Met zijn 249cc V-twin tweetaktblok, lage gewicht en messcherpe handling levert hij een rijervaring die vandaag de dag nauwelijks meer te vinden is. Het explosieve vermogen en het kenmerkende tweetaktgeluid maken elke rit tot een pure sensatie.

Dankzij zijn originele uitstraling, dubbele uitlaten en racelook is dit niet alleen een motor om mee te rijden, maar ook een stuk motorsportgeschiedenis dat steeds schaarser wordt. Een unieke kans voor de echte liefhebber of verzamelaar.

  • SERVICE DOOR PASSIE





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
VP Motorsport
West Achterweg 53
Sommelsdijk
Plan de route
0187-485787
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion