Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 500 - 2025

Prijs:
€ 6.899,- € 7.599,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
N.V.T.
Vermogen:
37 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nu van € 7599 voor €6799 op basis van geen inruil. SUPER ACTIE

De Leoncino 500 combineert met succes traditie, passie, innovatie en prestaties in een eigentijdse stijl als een elegante scrambler. Bij het ontwerpen van de 500 serie is trouw gebleven aan de bekende Leoncino vorm; de boog. Deze is terug te vinden in de koplamp en het ontwerp van de tank waardoor de kracht, dynamiek een authentieke stijl van de motor wordt versterkt.

Het frame is een stalen trellis frame, dat perfect past bij het ontwerp en tegelijkertijd zorgt voor een gemakkelijke en voorspelbare wegligging. Iets wat mede te danken is aan de standaard gemonteerde hoogwaardige Angel GT banden van Pirelli. De Leoncino 500 is voorzien van sportieve 17 inch lichtmetalen velgen. 

Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.
 
Wim en Kevin Zielman

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Service Hoofddorp
Diamantlaan 71
Hoofddorp
Plan de route
023-5830335
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion