Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DESERT
benelli - leoncino
benelli - leoncino
benelli - leoncino
benelli - leoncino
benelli - leoncino
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Benelli Leoncino Bobber 400 – Ervaar de Perfecte Mix van Stijl en Kracht De nieuwe Leoncino Bobber 400 V-Twin

Stap op de Benelli Leoncino Bobber 400 en laat je verbeelding de vrije loop. Dit motoricoon combineert retro-stijl met moderne prestaties, waardoor het de ideale keuze is voor motorrijders die op zoek zijn naar avontuur en elegantie op de weg. Of je nu door de stad cruiset of de horizon tegemoet rijdt, de Leoncino Bobber 400 biedt het perfecte rijplezier.

Waarom de Benelli Leoncino Bobber 400?

  • Krachtige 400cc Motor – Nieuw ontwikkeld voor ultieme rijervaring met een stevige prestatie en respons.
  • Iconisch Design – Het robuuste bobberontwerp en de klassieke styling trekken de aandacht waar je ook gaat.
  • Comfort en Controle – Het ergonomische design biedt comfort voor lange ritten, terwijl het geavanceerde veringsysteem zorgt voor controle en stabiliteit.
  • Premium Techniek – Voorzien van een betrouwbare brandstofinjectie, ABS en een hoogwaardige afwerking die Benelli zo beroemd maakt.
  • Handige Specificaties – Lichtgewicht, wendbaar en eenvoudig te hanteren, ideaal voor zowel ervaren rijders als beginners.

Verover de Wegen met Stijl!

Benelli Leoncino Bobber 400 is meer dan alleen een motor, het is een statement. Kies voor kracht, stijl en avontuur, alles in één pakket. Waar wacht je nog op? Beleef de vrijheid van de weg met de Benelli Leoncino Bobber 400.

Nu te bestellen leverbaar Q2 2025

Wim en Kevin Zielman

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion