Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2018, 8923 Km
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2019, 17090 Km
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2019, 3495 Km
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2020, 13750 Km
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2020, 1270 Km
Merkdealer
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2020, 16522 Km
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2021, 3697 Km
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2022, 3747 Km
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 8.795,- p/mnd klik hier
2023, 7000 Km
Merkdealer
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 10.767,- p/mnd klik hier
2024, 5 Km
Merkdealer
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 10.796,- p/mnd klik hier
2024, 501 Km
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 10.903,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion