Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2020
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2001, 108889 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 2.790,- p/mnd klik hier
2001, 158000 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 2.850,- p/mnd klik hier
2001, 102636 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2001, 86515 Km
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2001, 84004 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 3.450,- € 3.750,- p/mnd klik hier
2001, 80172 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 3.780,- p/mnd klik hier
2001, 53778 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 3.795,- p/mnd klik hier
2001, 57649 Km
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 78500 Km
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 4.145,- p/mnd klik hier
2001, 75616 Km
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2001, 53000 Km
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2002, 90000 Km
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2002, 202624 Km
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2002, 144145 Km
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 2.790,- p/mnd klik hier
2002, 141905 Km
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 2.790,- p/mnd klik hier
2002, 141905 Km
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 2.899,- p/mnd klik hier
2002, 147542 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2002, 136000 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2002, 108000 Km
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2002, 100205 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2020 Motoroccasion