Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 13.500,- p/mnd klik hier
1988, 4500 Km
Merkdealer
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
1992, 42000 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1992, 60093 Km
Merkdealer
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 3.650,- p/mnd klik hier
1993, 48100 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
1993, 25604 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
1994, 1234 Km
DUCATI SS 750 I.E. CARENATA
DUCATI SS 750 I.E. CARENATA
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1999, 37068 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 1.999,- p/mnd klik hier
2001, 58864 Km
DUCATI 750 SSC
DUCATI 750 SSC
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2002, 64000 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2002, 37828 Km
DUCATI 750 SS
DUCATI 750 SS
€ 3.400,- p/mnd klik hier
2003, 10509 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion