Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2018, 22000 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.985,- p/mnd klik hier
2018, 11800 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2018, 18327 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2018, 22275 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPECIAL
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPECIAL
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, 20543 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 10.375,- € 10.990,- p/mnd klik hier
2018, 16162 Km
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
€ 10.795,- € 10.995,- p/mnd klik hier
2018, 22673 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
€ 10.995,- p/mnd klik hier
2018, 15455 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2019, 8000 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.390,- p/mnd klik hier
2019, 11567 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
€ 11.850,- p/mnd klik hier
2019, 8800 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2020, 11692 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
€ 19.490,- € 20.490,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
€ 20.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion