Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI 900 MHR
DUCATI 900 MHR
1981, 5 Km
DUCATI 900 MHR
DUCATI 900 MHR
€ 19.990,- € 21.990,- p/mnd klik hier
1983, 17093 Km
Merkdealer
DUCATI 900 S2
DUCATI 900 S2
€ 32.990,- p/mnd klik hier
1983, 12345 Km
Merkdealer
DUCATI 900 SS
DUCATI 900 SS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
1990, 40729 Km
DUCATI 900 SS
DUCATI 900 SS
€ 9.899,- p/mnd klik hier
1990, 28027 Km
DUCATI 900 SL
DUCATI 900 SL
€ 8.999,- p/mnd klik hier
1995, 31012 Km
DUCATI 900 SL
DUCATI 900 SL
€ 10.699,- p/mnd klik hier
1995, 29211 Km
DUCATI 900 SL
DUCATI 900 SL
€ 7.995,- p/mnd klik hier
1997, 26928 Km
DUCATI 900 SL
DUCATI 900 SL
€ 9.750,- p/mnd klik hier
1997, 31000 Km
DUCATI 900 SS
DUCATI 900 SS
€ 4.800,- p/mnd klik hier
1998, 45283 Km
DUCATI 900 SS NUDA
DUCATI 900 SS NUDA
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1999, 37200 Km
DUCATI 900 SS
DUCATI 900 SS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 41857 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion