Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2023

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2018, 7349 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2019, 25629 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2019, 9672 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2019, 6394 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 7.190,- p/mnd klik hier
2019, 8745 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2019, 8872 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 7.395,- p/mnd klik hier
2019, 4200 Km
FANTIC CABALLERO 500 50TH ANNIVERSARY
FANTIC CABALLERO 500 50TH ANNIVERSARY
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2020, 6600 Km
FANTIC XX 125
FANTIC XX 125
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2022, 27 Uur
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2022, 13 Uur
FANTIC XX 125 2T MX
FANTIC XX 125 2T MX
€ 7.650,- € 7.999,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
€ 8.450,- € 8.999,- p/mnd klik hier
2022, 1 Km
FANTIC XXF 450
FANTIC XXF 450
€ 8.990,- € 9.490,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
FANTIC XEF 250
FANTIC XEF 250
€ 10.790,- € 11.399,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC XX 125
FANTIC XX 125
€ 8.699,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC CABALLERO 500 RALLY
FANTIC CABALLERO 500 RALLY
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
€ 9.699,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 9.949,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC
© 2000 - 2023 Motoroccasion