Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB FXDBI DYNA - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Red hot sungloss/ vivid black
Vermogen:
57 kW
Teller:
48.200 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
harley-davidson - street-bob-fxdbi-dyna
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties FXDB Streetbob

- 1585 cc
- 6 versnellingen
- Red hot sungloss / Vivid black kleurstelling ( zeer mooi)
- 49 mm voorvorkpoten
- Mini ape stuur (standaard af fabriek)
- Highway pegs
- Mid controls
- Heinz nano winglets knipperlichten achterzijde
- Vance & Hines twin slash einddempers
- Nieuwe metzeler cruisetec banden
- Onderhoudsbeurt uitgevoerd
 
  • FXDB Dyna streetbob uit 2010. Nette motor, voorzien van nieuwe banden & onderhoudsbeurt. Originele nederlandse motor.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Harliepleats
Bolswarderweg 4-A
Exmorra
Plan de route
0515-573899
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion