Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2012, 43035 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2012, 26304 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2012, 28183 Km
HONDA NC 700 S
HONDA NC 700 S
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2012, 14295 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2012, 12822 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.600,- p/mnd klik hier
2012, 8317 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2012, 27680 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2012, 33568 Km
HONDA NC 700 S
HONDA NC 700 S
€ 4.390,- € 4.790,- p/mnd klik hier
2012, 30983 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2012, 14950 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2012, 20924 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2012, 9100 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 5.190,- p/mnd klik hier
2012, 6916 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 14000 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 19000 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 1813 Km
HONDA NC 700 S
HONDA NC 700 S
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2012, 6500 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2013, 29300 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2013, 16300 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2013, 26964 Km
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

C 310
CB 1000 F BIG ONE
CB 1000 R
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 1300 / X4
CB 200
CB 250
CB 300 R
CB 350 F
CB 360
CB 400
CB 450
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 X
CB 500
CB 550
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R
CB 700 SC
CB 750
CB 900 F / HORNET
CBF 1000
CBF 125
CBF 300
CBF 500
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 250 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 650 R
CBR 750
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CBX 650
CM 400 T
CMX 250 REBEL
CMX 450
CMX 500
CR 125
CR 250 R
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1100 L AFRICA TWIN
CRF 125 F
CRF 250
CRF 400 RXJ ENDURO
CRF 450
CT 70
CTX 1300
CTX 700
CX 500
DN 01
DREAM
F6 B GL 1800 GOLDWING
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 GOLDWING
FES 250 FORESIGHT
FJS 400 SILVERWING
FJS 600 SILVER WING
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1100 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING
MONKEY Z 125
MONKEY Z 50
MSX 125
MT 80
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NRX 1800 RUNE
NSR 250 R
NSS 125
NSS 300 FORZA
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 250
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125
PCX 150 CBS
PCX 150
PES 125
PES 150
RVF 400
SCV 100 LEAD
SES 150 DYLAN
SH 150
SH 300
SRX 90
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 1300 PAN EUROPEAN
SUPER CUB C 125
SW-T 600
TRIKE
V 45 SABRE
VF 1000
VF 500
VF 700
VF 750 C SUPER / MAGNA
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 1300 CX
VT 500
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTR 1000 SP 2
VTX 1300
VTX 1800
VULTUS
X-ADV
XL 1000 V VARADERO
XL 125 V VARADERO
XL 250 R
XL 600 V TRANSALP
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XLV 750 R
XRV 750 AFRICA TWIN
ZIJSPAN
© 2000 - 2020 Motoroccasion