Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 21.995,- p/mnd klik hier
2017, 23904 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2018, 32275 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN CLASSIC
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN CLASSIC
€ 22.500,- p/mnd klik hier
2018, 30806 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2018, 26152 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 26.990,- p/mnd klik hier
2018, 4993 Km
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 24.995,- p/mnd klik hier
2019, 22720 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2019, 10881 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
2019, 8583 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2021, 26019 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 37.490,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 37.490,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 37.890,- p/mnd klik hier
2023,
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 38.490,- p/mnd klik hier
2023,
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 34.990,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 37.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 37.890,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion