Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2020
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:

Kawasaki ER 6F ABS

De Kawasaki ER 6 F ABS is een zeer populaire motorfiets onder de motorrijders. Niet alleen vanwege zijn uitdagende uiterlijk maar vooral omdat de motorfiets voor vele doeleinden ingezet kan worden. Of je hen nu gebruikt om naar je werk te rijden of om samen met je vrienden lange reizen of korte sportieve ritten te maken, de Kawasaki ER 6 F ABS is van alle markten thuis. Omdat deze Kawasaki ER 6 F ABS al vanaf het moment dat hij op de markt kwam een zeer populaire motor is gebleken is er in de loop van de jaren niet heel veel aan veranderd en alleen maar verbeterd.
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.190,- p/mnd klik hier
2006, 21270 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.290,- p/mnd klik hier
2006, 38469 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2006, 18236 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.190,- € 3.690,- p/mnd klik hier
2006, 34273 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2006, 20331 Km

Naked of met kuip

Het sportieve frame en uiterlijk zijn in de loop van de jaren natuurlijk wel veranderd en de F heeft ook een sportieve kuip gekregen waardoor het comfort is toegenomen. De ER 6 F is daardoor ook wat sportiever dan zijn naked broertje, de ER 6 N. In de stad kun je er gemakkelijk en soepel door het verkeer mee sturen en door een vermogen van 72 PK bij 8.500 tpm en een koppel van 66 NM bij 7000 tpm kan hij ook zeer goed meekomen op de snelweg. Bij hogere snelheden is het voordeel van de beschermende kuip duidelijk merkbaar.
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2006, 31436 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.490,- € 3.990,- p/mnd klik hier
2006, 27423 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 2.340,- p/mnd klik hier
2007, 72850 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2007, 26840 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2007, 35700 Km
Merkdealer
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2007, 39423 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2007, 35000 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.940,- p/mnd klik hier
2007, 22990 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 4.249,- p/mnd klik hier
2007, 29000 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 4.249,- p/mnd klik hier
2007, 29000 Km

Sportief, aantrekkelijk geprijsd en populair

Door de elektronische brandstofinspuiting is het koppel van de parallel twin dusdanig hoog dat je vanuit lage toeren gemakkelijk kunt versnellen. Voor de nieuwe motorrijders is het een aangename en vriendelijke motorfiets en geef hem in handen van een ervaren rijder dan is de Kawasaki sneller dan je zou verwachten. De Kawasaki ER 6 F ABS is dus een prettige en sportieve motorfiets die door zijn aantrekkelijke prijs in aanmerking komt bij een zeer breed publiek.
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2008, 36617 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2008, 34857 Km
Merkdealer
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2008, 34857 Km
Merkdealer
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.749,- p/mnd klik hier
2008, 45253 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 17000 Km
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2020 Motoroccasion