Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2021
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:

Kawasaki ER 6F ABS

De Kawasaki ER 6 F ABS is een zeer populaire motorfiets onder de motorrijders. Niet alleen vanwege zijn uitdagende uiterlijk maar vooral omdat de motorfiets voor vele doeleinden ingezet kan worden. Of je hen nu gebruikt om naar je werk te rijden of om samen met je vrienden lange reizen of korte sportieve ritten te maken, de Kawasaki ER 6 F ABS is van alle markten thuis. Omdat deze Kawasaki ER 6 F ABS al vanaf het moment dat hij op de markt kwam een zeer populaire motor is gebleken is er in de loop van de jaren niet heel veel aan veranderd en alleen maar verbeterd.
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2006, 48400 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2006, 37941 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.150,- p/mnd klik hier
2006, 45576 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 2.690,- € 3.190,- p/mnd klik hier
2006, 21261 Mls
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 2.890,- € 3.390,- p/mnd klik hier
2006, 38469 Km

Naked of met kuip

Het sportieve frame en uiterlijk zijn in de loop van de jaren natuurlijk wel veranderd en de F heeft ook een sportieve kuip gekregen waardoor het comfort is toegenomen. De ER 6 F is daardoor ook wat sportiever dan zijn naked broertje, de ER 6 N. In de stad kun je er gemakkelijk en soepel door het verkeer mee sturen en door een vermogen van 72 PK bij 8.500 tpm en een koppel van 66 NM bij 7000 tpm kan hij ook zeer goed meekomen op de snelweg. Bij hogere snelheden is het voordeel van de beschermende kuip duidelijk merkbaar.
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.499,- p/mnd klik hier
2006, 18236 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2006, 20331 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2006, 42759 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2007, 8665 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2007, 14221 Mls
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2007, 35000 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 4.249,- p/mnd klik hier
2007, 29000 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 4.249,- p/mnd klik hier
2007, 29000 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2008, 36617 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2008, 44462 Km

Sportief, aantrekkelijk geprijsd en populair

Door de elektronische brandstofinspuiting is het koppel van de parallel twin dusdanig hoog dat je vanuit lage toeren gemakkelijk kunt versnellen. Voor de nieuwe motorrijders is het een aangename en vriendelijke motorfiets en geef hem in handen van een ervaren rijder dan is de Kawasaki sneller dan je zou verwachten. De Kawasaki ER 6 F ABS is dus een prettige en sportieve motorfiets die door zijn aantrekkelijke prijs in aanmerking komt bij een zeer breed publiek.
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 26214 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 16500 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2008, 26353 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.996,- p/mnd klik hier
2008, 28501 Km
KAWASAKI ER 6 F ABS
KAWASAKI ER 6 F ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2008, 17900 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geÔntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten ItaliŽ. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2021 Motoroccasion