Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2015, 17432 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2015, 25176 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2015, 18811 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.949,- p/mnd klik hier
2015, 11132 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 4385 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2015, 16959 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2015, 19648 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2015, 20418 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.990,- € 7.190,- p/mnd klik hier
2015, 22928 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2015, 4597 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2015, 35370 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2015, 16206 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2015, 25261 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2016, 11197 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 23583 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 7119 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2016, 5950 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.190,- p/mnd klik hier
2016, 16847 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.490,- € 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 22111 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 6513 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion