Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 650 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
.
Vermogen:
35 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
royal-enfield - classic-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Koppel: 52 Nm
Tankinhoud: 15 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Royal Enfield Classic 650

De Royal Enfield Classic 650 is een motorfiets die klassieke stijl en moderne prestaties combineert. Met de vertrouwde Royal Enfield 650 Twin-motor zet deze motor een krachtige nieuwe standaard neer in het segment van middenklassemotoren. De Classic 650 biedt dubbel zoveel karakter, charme en vakmanschap en is ontworpen voor rijders die waarde hechten aan tijdloos design, gecombineerd met het beste van hedendaagse techniek.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED koplampen, spaakwielen




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Star Twin Motors
Kanaal Zuid 484
Loenen (Veluwe)
Plan de route
055-5051329
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion