Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN - 2019

Garantie: Ja
10771 Km
Grijs Camo
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Droom je van eindeloze avonturen op twee wielen? Dan is deze Royal Enfield Himalayan uit 2019 de ultieme motor voor jou! Met slechts 10.777 km op de teller, heeft deze motorfiets nog een heel leven voor zich om jou te vergezellen op je reizen.

Deze Himalayan is uitgerust met handige extra's, waaronder een middenbok voor eenvoudig onderhoud, stoere handkappen om je handen te beschermen tegen de elementen, en kofferbeugels als voorbereiding. Wil je nog meer meenemen? Geen probleem! We bieden ook koffers tegen een meerprijs aan, zodat je al je spullen kunt meenemen, waar je ook gaat.

De toegevoegde koplampgrille beschermt je koplamp tegen puin en geeft de motorfiets een stoere uitstraling.

Stap op de Himalayan en verken nieuwe horizonnen. Deze betrouwbare metgezel staat klaar om je avonturen naar een hoger niveau te tillen. Mis deze kans niet en kom vandaag nog langs om deze fantastische motorfiets te bekijken.

Neem contact met ons op voor meer informatie en om een proefrit te plannen. Haal de avonturier in jezelf naar boven met de Royal Enfield Himalayan.

Wim en Kevin Zielman 

  • Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion