Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SHERCO SHERCO 4.5I ENDURO
SHERCO SHERCO 4.5I ENDURO
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2011, 3883 Km
SHERCO 300 SEF-R
SHERCO 300 SEF-R
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2021, 837 Km
SHERCO 300 SE-R
SHERCO 300 SE-R
€ 6.450,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2022, 3905 Km
SHERCO 250 ST FACTORY
SHERCO 250 ST FACTORY
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
SHERCO 125 SE-R
SHERCO 125 SE-R
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
SHERCO 300 SE FACTORY
SHERCO 300 SE FACTORY
€ 12.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SHERCO
© 2000 - 2025 Motoroccasion