Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW Motorrad
Premium Selection

MODELLEN 2022
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI INTRUDER C 800 LC
SUZUKI INTRUDER C 800 LC
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1992, 30440 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2005, 17044 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 5.789,- p/mnd klik hier
2005, 22144 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2005, 40701 Km
SUZUKI INTRUDER C 800
SUZUKI INTRUDER C 800
€ 99.999,- p/mnd klik hier
2005, 19541 Km
SUZUKI INTRUDER C 800 CLASSIC
SUZUKI INTRUDER C 800 CLASSIC
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2006, 29000 Km
SUZUKI INTRUDER C 800 LC
SUZUKI INTRUDER C 800 LC
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2007, 39822 Km
SUZUKI INTRUDER C 800
SUZUKI INTRUDER C 800
€ 6.740,- p/mnd klik hier
2007, 19470 Km
Merkdealer
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2009, 22300 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 5.795,- p/mnd klik hier
2010, 55540 Km
SUZUKI INTRUDER C 800
SUZUKI INTRUDER C 800
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2010, 33736 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2010, 28000 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 22871 Km
Merkdealer
SUZUKI C 800 INTRUDER CLASSIC
SUZUKI C 800 INTRUDER CLASSIC
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2012, 22000 Km
SUZUKI INTRUDER C 800 CLASSIC
SUZUKI INTRUDER C 800 CLASSIC
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2013, 12000 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER CLASSIC
SUZUKI C 800 INTRUDER CLASSIC
€ 99.999,- p/mnd klik hier
2013, 14949 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER CLASSIC
SUZUKI C 800 INTRUDER CLASSIC
€ 99.999,- p/mnd klik hier
2013, 22860 Km
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2014, 66204 Km
Merkdealer
Een stukje historie: DUCATI in 1972 - In 1972, na het succes in Amerika in de begin jaren zestig met de Scramblers wilde Ducati verder met de succesformule als toegepast in het thuisland, in het bijzonder met de desmodromische 450. Aan het einde van de jaren zestig was er een ware explosie van zogeheten 'maxibikes'. En opnieuw had ontwerper Taglioni voor Ducati een winnend wapen achter de hand. Op 23 april 1972 arriveerde Ducati weer op de racebaan. Ditmaal op de Imola 200 Miles met een nieuwe tweecylinder desmodromic 750. Bestuurd door Paul Smart en Bruno Spaggiari waren deze goed voor een eerste en tweede plaats. De exceptionele 750 Supersport werd daarop uitgebracht als uitloper van deze spectaculaire overwinning.
© 2000 - 2022 Motoroccasion