Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Zwart metallic
Vermogen:
107 kW
Teller:
91.198 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een van de laatste der Mohikanen op Yamaha's tourgebied. Schitterende en complete FJR Explorer met ABS, Cruise control, verwarmbare handvatten, electrisch verstelbaar windscherm, boordcomputer, Rijmodus Tour en Sport, Explorer zadel, electrisch instelbaar veersysteem, LED dagrijverlichting, navigatiesteun en een topkoffer in kleur !!!
Supercomfortabele, snelle motorfiets !
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Boordcomputer, Cardan, Comfortzadel, Cruise Control, Electr. verstelbaar windscherm, Elektrisch instelbare vering, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, LED dagrijverlichting, Middenbok, Nederlands geleverde motorfiets, Originele uitlaat, Topkoffer in kleur, Topkofferdrager, Verhoogde ruit, Verstelbare rem- en koppelingshendel, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Stella Motoren
Hommel 9
Apeldoorn
Plan de route
055-3032254
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion