Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2016, 46656 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2016, 28055 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2016, 29900 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2016, 34468 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2016, 14468 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2016, 18000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2016, 35000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2016, 17066 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2016, 20000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2016, 15354 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2016, 10322 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.850,- € 7.249,- p/mnd klik hier
2016, 23508 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2017, 27161 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2017, 11465 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.490,- € 6.790,- p/mnd klik hier
2017, 38712 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.890,- p/mnd klik hier
2017, 26806 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.644,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2017, 28845 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 6200 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 16000 Km
YAMAHA XSR 700 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 700 60TH ANNIVERSARY
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2017, 7410 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion