Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2017, 8510 Km
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2017, 16387 Km
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2017, 4490 Km
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 9.190,- p/mnd klik hier
2017, 4400 Km
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2017, 1600 Km
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2017, 1773 Km
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 9.490,- € 10.690,- p/mnd klik hier
2017, 10 Km
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 10.490,- € 11.290,- p/mnd klik hier
2017, 10 Km
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 2215 Km
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, 2735 Km
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 10.690,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 10.690,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 10.790,- p/mnd klik hier
2018, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 10.689,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 10.789,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797 +
DUCATI MONSTER 797 +
€ 11.189,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797 +
DUCATI MONSTER 797 +
€ 11.289,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 11.290,- p/mnd klik hier
2019, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2019 Motoroccasion