Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2018, 94925 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2018, 46248 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 15.750,- p/mnd klik hier
2018, 38500 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2018, 26332 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2018, 41192 Km
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 17.500,- p/mnd klik hier
2018, 38735 Km
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2018, 27619 Km
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2019, 55286 Km
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 15.490,- p/mnd klik hier
2019, 45698 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 17.450,- p/mnd klik hier
2019, 40069 Km
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2019, 28232 Km
Merkdealer
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 26345 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 18.490,- p/mnd klik hier
2019, 25548 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion