Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2013, 21156 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2013, 38600 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2013, 10000 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 4.989,- p/mnd klik hier
2013, 11441 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2014, 11103 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2014, 11000 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.295,- p/mnd klik hier
2014, 5375 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2015, 10212 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2016, 10300 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2016, 16000 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2016, 12250 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2016, 12051 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2017, 1175 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2017, 7079 Km
HONDA CB 500 F
HONDA CB 500 F
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2017, 8200 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2017, 3003 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2017, 14000 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2017, 2038 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2017, 5592 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 6.450,- € 7.158,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in ge´nteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp ge´ntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

CB 1000 F BIG ONE
CB 1000 R
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 125 F
CB 125 R
CB 1300 / X4
CB 250
CB 300 R
CB 350 F
CB 360
CB 400
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 X ADVENTURE
CB 500 X
CB 500
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R
CB 650
CB 750
CB 900 F / HORNET
CBF 1000
CBF 125
CBF 250
CBF 300
CBF 500
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP2
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 250 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 750
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CBX 550
CBX 650
CMX 250 REBEL
CMX 450
CMX 500 REBEL
CR 250 R
CR 450
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 110 FH
CRF 250
CRF 400 RXJ ENDURO
CRF 450
CRF 50
CTX 1300
CX 500
DN 01
DREAM
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 GOLDWING
FJS 400 SILVERWING
FJS 600 SILVER WING
FORZA
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1100 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING
GL 500
MONKEY Z 125
MONKEY Z 50
MSX 125
MT 80
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NSR 50
NSS 125
NSS 300 FORZA
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 250
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125
PCX 150 CBS
PCX 150
PES 125
PES 150
RVF 400
SCV 100 LEAD
SES 150 DYLAN
SH 150
SH 300
SLR 650
SRX 90
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 1300 PAN EUROPEAN
SUPER CUB C 125
SW - T400
SW-T 600
V 45 MAGNA
V 45 SABRE
VF 1000
VF 1100 / V 65 MAGNA
VF 700
VF 750 C SUPER / MAGNA
VF 750 S SABRE
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 125 SHADOW
VT 1300 CX
VT 500
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VT 800
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTX 1300
VTX 1800
VULTUS
X-ADV
XL 1000 V VARADERO
XL 125 V VARADERO
XL 600 V TRANSALP
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XLV 750 R
XR 250 R
XRV 750 AFRICA TWIN
ZIJSPAN
© 2000 - 2019 Motoroccasion