Nieuwsbrief:

Motor zoeken

BMW PREMIUM SELECTION
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HONDA GL 1000 GOLDWING
HONDA GL 1000 GOLDWING
€ 3.650,- p/mnd klik hier
1977, 85000 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

CB 1000 F BIG ONE
CB 1000 R
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 125 F
CB 125 R
CB 1300 / X4
CB 250
CB 300 R
CB 350 F
CB 360
CB 400
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 X ADVENTURE
CB 500 X
CB 500
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R
CB 650
CB 750
CB 900 F / HORNET
CBF 1000
CBF 125
CBF 250
CBF 300
CBF 500
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP2
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 250 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 750
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CBX 550
CBX 650
CM 250 C
CMX 250 REBEL
CMX 450
CMX 500 REBEL
CR 250 R
CR 450
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 110 FH
CRF 250
CRF 400 RXJ ENDURO
CRF 450
CRF 50 F
CRF 50
CTX 1300
CTX 700
CX 500
DN 01
DREAM
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 GOLDWING
FJS 400 SILVERWING
FJS 600 SILVER WING
FORZA
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1100 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING
GL 500
MONKEY Z 125
MONKEY Z 50
MSX 125
MT 80
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NSR 50
NSS 125
NSS 300 FORZA
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 250
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125
PCX 150 CBS
PCX 150
PES 125
PES 150
RVF 400
SCV 100 LEAD
SES 150 DYLAN
SH 150
SH 300
SLR 650
SRX 90
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 1300 PAN EUROPEAN
SUPER CUB C 125
SW - T400
SW-T 600
V 45 MAGNA
V 45 SABRE
VF 1000
VF 1100 / V 65 MAGNA
VF 700
VF 750 C SUPER / MAGNA
VF 750 S SABRE
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 125 SHADOW
VT 1300 CX
VT 500
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VT 800
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTX 1300
VTX 1800
VULTUS
X-ADV
XL 1000 V VARADERO
XL 125 V VARADERO
XL 600 V TRANSALP
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XLV 750 R
XR 250 R
XRV 750 AFRICA TWIN
ZIJSPAN
© 2000 - 2019 Motoroccasion