Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH TRIDENT 150
TRIUMPH TRIDENT 150
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1970, 41671 Km
TRIUMPH BONNEVILLE  T 120
TRIUMPH BONNEVILLE T 120
€ 6.490,- p/mnd klik hier
1974, 51153 Km
TRIUMPH BONNEVILLE  T  140
TRIUMPH BONNEVILLE T 140
€ 6.990,- p/mnd klik hier
1974, 13800 Km
TRIUMPH BONNEVILLE
TRIUMPH BONNEVILLE
€ 8.450,- p/mnd klik hier
1977, 3306 Mls
TRIUMPH TROPHY 900
TRIUMPH TROPHY 900
€ 1.450,- p/mnd klik hier
1992, 79091 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1993, 85290 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
TRIUMPH TROPHY 900
TRIUMPH TROPHY 900
€ 1.450,- p/mnd klik hier
1993, 90000 Km
TRIUMPH TROPHY 1200
TRIUMPH TROPHY 1200
€ 1.895,- p/mnd klik hier
1993, 75000 Km
TRIUMPH TROPHY 900
TRIUMPH TROPHY 900
€ 1.990,- p/mnd klik hier
1993, 24551 Km
TRIUMPH TRIDENT 900
TRIUMPH TRIDENT 900
€ 2.850,- p/mnd klik hier
1994, 66000 Km
TRIUMPH TRIDENT 900
TRIUMPH TRIDENT 900
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1994, 72660 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
1994, 41857 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1994, 42510 Km
TRIUMPH 955 I TIGER
TRIUMPH 955 I TIGER
€ 4.490,- p/mnd klik hier
1995, 25790 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 4.999,- p/mnd klik hier
1995, 45000 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE
TRIUMPH SPEED TRIPLE
€ 5.750,- p/mnd klik hier
1995, 20000 Km
TRIUMPH THUNDERBIRD
TRIUMPH THUNDERBIRD
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1995, 42615 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
TRIUMPH SPRINT 900
TRIUMPH SPRINT 900
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1996, 60512 Mls
TRIUMPH TROPHY 900
TRIUMPH TROPHY 900
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1996, 82464 Km
TRIUMPH TROPHY 900
TRIUMPH TROPHY 900
€ 2.189,- p/mnd klik hier
1996, 70195 Km
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2018 Motoroccasion