Nieuwsbrief:

Pers en nieuws overzicht

Nieuwsbericht
16-12-2019
Partnership James Bond en Triumph Motorcycles



Triumph Motorcycles is ongelooflijk trots om een nieuwe samenwerking aan te kondigen met de 25e officiële James Bond-film, No Time To Die en EON Productions. Het Triumph-design workshop team werkte nauw samen met het stuntteam uit de film om verschillende speelfilmmotoren te prepareren voor de extreme en dynamische acties in de film, waaronder de Tiger 900- en Scrambler 1200 modellen.





Nick Bloor, CEO van Triumph, zei: " Triumph is zeer verheugd om samen te werken met de nieuwste James Bond-film, No Time To Die. Triumph Motorcycles heeft het geluk dat het een rijke geschiedenis heeft om in vele blockbuster-films te worden gebruikt, dus het grote scherm is geen onbekende voor ons merk. We weten dat onze motorfietsen tot veel in staat zijn en we kunnen niet wachten om ze in actie te zien wanneer de film wordt vertoond, inclusief het nieuwe en langverwachte Tiger 900-model.".

James Bond stuntcoördinator Lee Morrison zei: "Triumph gaf ons voor de lancering vroege Tiger 900 prototypes, zodat we op drie belangrijke locaties konden filmen, ruim voor de officiële onthulling van de motorfiets. Ik moet zeggen dat we letterlijk alles van de motorfiets hebben gevraagd. Grote grillige scherpe rotsen, diepe modderpoelen, hoge snelheden, grote sprongen en enorme beklimmingen en afdalingen onder verschillende omstandigheden. De Tigers zijn hier echt goed tegen opgewassen, zonder mechanische problemen en voor mij bewijst dit echt dat ze overal toe in staat zijn". 

No Time To Die, wordt vanaf 2 april 2020 wereldwijd uitgebracht in het Verenigd Koninkrijk via Universal Pictures International en in de Verenigde Staten op 10 april vanuit Metro Goldwyn Mayer Studios via hun United Artists Releasing banner.

Je eigen James Bond motor rijden? Kijk dan hier: Zoek een Triumph

Bron: Motoroccasion.nl

Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering. De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
© 2000 - 2021 Motoroccasion