Nieuwsbrief:

ARCTIC LEOPARD  CHEETAH EXE 880 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Rood
Vermogen:
36 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
Arctic-Leopard - cheetah-exe-880
Arctic-Leopard - cheetah-exe-880
Arctic-Leopard - cheetah-exe-880
Arctic-Leopard - cheetah-exe-880
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Inmiddels hebben we twee demo's van de Arctic Leopard in huis. Leverbaar als crosser of als enduro met kenteken. 
De Cheetah E-XE880 is een enduro-machine beschikbaar voor de Nederlandse markt met straattoelating. Met 108 kilo en 50 pk kan deze de competitie met de traditionele enduro en crossmotoren aan. De range is meer dan genoeg om de hobby-rijder een dag te voorzien van plezier op de zandpaden.

Arctic Leopard Electric Technology is een wereldwijde leverancier van high-performance elektrische off-road motorfietsen. Arctic Leopard wil de klant bewijzen dat elektrisch off-road rijden met betere performance, langere range, lichter en vooral met een goede wegligging mogelijk is. Met haar oorsprong in China is Arctic Leopard een wereldwijde speler in de enduro-markt. Haar deelnemen aan de Dakar van 2024 bewijst lef én was uitermate succesvol. Met 3 motorfietsen zijn zij gestart én hebben zij de finish met winst behaald in het Mission1000 klassement.

De Arctic Leopard Cheetah is beschikbaar voor de Nederlandse markt, inclusief kenteken, perfect voor off-road.

Opties en Accessoires:
Boordcomputer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor van de Toekomst
Drijberseweg 46
Wijster
Plan de route
06-35622283
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion