Nieuwsbrief:

MIELE  K 98 - 1938

Bouwjaar:
1938
Kleur:
ZWART
Vermogen:
1 kW
Teller:
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
MIELE - k-98
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Miele K98 motorfiets (1948) een zeldzaam stukje motorhistorie voor de
echte liefhebber en verzamelaar.

Deze prachtige klassieker ademt pure nostalgie en Duitse degelijkheid. De
Miele K98, bekend om zijn betrouwbare 98cc tweetaktmotor, is
handgeschakeld, wat het rijden tot een nog bijzonderdere ervaring maakt.
Dit maakt iedere rit uniek en laat je echt teruggaan in de tijd van puur
motorrijden.

De motor verkeert in mooie staat voor zijn leeftijd en is een unieke kans
om een authentieke naoorlogse motorfiets te bezitten. Perfect voor
tentoonstellingen, oldtimer-ritten of als waardevolle aanvulling op een
verzameling klassieke motoren.

Een echte blikvanger die je zelden tegenkomt!

- NL motorfiets kenteken ( aanvraag loopt )




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Barbier Motorsport Havelte
Oeveraseweg 6
Havelte
Plan de route
0521-342960
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion