Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV 1000 R FACTORY - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Zwart
Vermogen:
102 kW
Teller:
62.818 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
aprilia - rsv-1000-r-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aprilia RSV 1000 R Factory (Mille) – 2006 – Perfect onderhouden Italiaanse superbike vol karakter en kwaliteit

Voor de liefhebber van pure sportieve motorbeleving bieden wij deze prachtige Aprilia RSV 1000 R Factory Mille uit 2006 aan. Een échte Italiaan met een indrukwekkende uitstraling, topcomponenten en dat onmiskenbare V-twin karakter. Deze Factory-uitvoering is het absolute vlaggenschip van de RSV-serie en combineert hoogwaardige techniek met een exclusieve afwerking – een motor voor de kenner én de rijder.

De motor heeft 62.818 km op de teller en is recent volledig nagelopen. Hij wordt bovendien afgeleverd met nieuwe voorvorkkeerringen, nieuwe voorremblokken, een nieuwe voorband en een afleverbeurt, zodat hij volledig rijklaar de weg op kan.

De RSV 1000 R Factory is uitgerust met Ohlins vering voor en achter, waarmee de rijeigenschappen van topniveau zijn. Het rijwielgedeelte is strak, voorspelbaar en sportief, precies zoals je mag verwachten van een motor met racetechnologie in zijn genen. De krachtige 998cc V-twin levert een fenomenale mix van brute trekkracht en verfijnde gasrespons, goed voor eindeloos rijplezier op zowel straat als circuit.

Qua geluid en uitstraling is deze RSV een waar genot: hij is voorzien van dubbele Akrapovič uitlaten met db-killers, wat zorgt voor een prachtige, diepe klank zonder overdreven luid te zijn. Verder is de motor rijk uitgerust met veel carbon onderdelen, wat niet alleen bijdraagt aan het lage gewicht, maar ook aan de exclusieve sportieve uitstraling.

Deze motor komt met diverse extra’s en originele accessoires:



Duo zadel aanwezig – eenvoudig te monteren voor twee personen.


RVS bagagerek wordt meegeleverd – handig voor wie ook toertochten wil maken.


Originele Aprilia motorhoes inbegrepen – voor nette opslag.


Achterste voetsteps bijgeleverd – voor duo-gebruik.



Kortom, een zeer complete, goed onderhouden en rijk uitgeruste RSV 1000 R Factory in uitstekende staat. Een motor die niet alleen schittert door zijn prestaties, maar ook door zijn verzorgde onderhoudshistorie en liefdevolle behandeling.

Specificaties in het kort:



Merk/Model: Aprilia RSV 1000 R Factory Mille


Bouwjaar: 2006


Kilometerstand: 62.818 km


Uitrusting: Ohlins voor/achter, dubbele Akrapovič dempers (met db-killers), veel carbon, duo zadel, bagagerek, originele hoes, voetsteps achter


Onderhoud: Recent volledig nagezien, nieuwe voorvorkkeerringen, voorremblokken, voorband en afleverbeurt



Een kans om een echte Italiaanse superbike te bezitten — krachtig, exclusief en in mooie staat! Helaas klein scheurtje in de voorkuip, en een krasje op de tank.

 

Wim en Kevin Zielman
  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Service Hoofddorp
Diamantlaan 71
Hoofddorp
Plan de route
023-5830335
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion