Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV 4 R - 2014

Garantie: Ja
13985 Km
ZWART
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 250 afleverkosten.

IN UITSTEKENDE STAAT VERKERENDE APRILIA RSV-4 APRC GEHEEL ORIGINEEL EN VAN DE EERSTE EIGENAAR.
BOEKJES ZIJN AANWEZIG.

= Bedrijfsinformatie =

.
IN DEZE LOCKDOWN PERIODE KUNNEN EN MOGEN WIJ U HELAAS NIET ONTVANGEN IN ONZE SHOWROOM.
ALS U SERIEUS BELANGSTELLING HEEFT VOOR EEN MOTOR KUNNEN WE VIA E-MAIL EN WHATSAPP AL WEL EEN HELEBOEL SAMEN AFSTEMMEN EN U OP DIE MANIER DE MOTOR LATEN ZIEN. HET AFLEVEREN DOEN WIJ DAN AAN HUIS OF NA 9 FEBRUARI OP ONS BEDRIJF, BEL ONS VOOR EEN AFSPRAAK OP 0522-443820 (DOORKIESNR.1)
.
6 MAANDEN VOLLEDIGE BOVAG GARANTIE (INDIEN VAN TOEPASSING) OF TOT 1-9-21 BIJ VERKOOP TOT 1 MAART 2021, RIJKLAAR INCL. AFLEVERINGSBEURT, TENAAMSTELLING, VOLLE TANK, 10 DAGEN GRATIS ALL-RISK VERZEKERING.
.
GEBBEN MOTOREN is de grootste Yamaha-exclusief dealer van Nederland met een historie die teruggaat naar 1936.
Bijna het hele segment nieuwe Yamaha's voor de weg (tevens als demo), cross, enduro, atv en bromfietsen staat op voorraad. Gebben onderscheidt zich door zijn zeer klantvriendelijke en service gerichte manier van werken waarin bijna niets onmogelijk is en wij zorgen daardoor voor zorgeloos rijplezier. Kijk zeker een keer op onze site www.gebbenmotoren.nl naar onze grote voorraad kwaliteits occassions van alle merken en eventuele aanbiedingen in onze goed uitgeruste werkplaats , zeer uitgebreide kledingshop en onderdelen/accessoires afdeling. Graag tot ziens ook al is het alleen voor een lekker bakkie koffie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gebben Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach≠tig werd de industriŽle riem opnieuw op motorfietsen toege≠past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde≠len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin≠derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be≠perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2021 Motoroccasion